Картки для готелів

Готельна картка - це універсальна за призначенням картка клієнта готелю. На початку така картка служила виключно перепусткою. На картці вказувався період перебування клієнта на території готелю.

На сьогодні функції готельної картки різноманітніші. Перед усім, готельна картка - це візитна картка любого готелю. На ній розміщують фотографію та координати готелю, вказують перелік послуг, що надаються.

Картки для отримання рушника (Towel Card)

Такі картки видають клієнтам готелю для отримання та заміни рушників. Картка може надаватись або безкоштовно, або за неї вноситься завдаток.

Картки на знижку

Другою за важливістю функцією готельної картки є можливість надання тих чи інших пільг клієнтам готелю. Наприклад, це може бути знижка в ресторані готелю, безкоштовне відвідування сауни, безкоштовний прокат лиж або знижка на відвідування готелю в наступному сезоні.

Картки керування готельним комплексом

Цікавою функцією є можливість керування готельними картками за допомогою системи автоматизації готелю. На сьогодні існує безліч таких систем. Системи автоматизації готелю, наприклад, дозволяють або забороняють клієнту готелю відкрити певні двері, виконують провітрювання приміщення у відсутність клієнта, сповіщають про повернення клієнта до номеру і т.п. Тому, якщо Ви плануєте в майбутньому автоматизувати свій готель, варто нанести на готельну картку магнітну стрічку. Інформація на стрічці дозволяє програмувати готельну систему "під певного клієнта".